Nya tag!

Efter en hektiskt vecka med plugg, tenta och seminarium kan man äntligen andas en vecka innan nya kurser drar igång! Detta är de bästa dagarna under hela terminen! Dock har man ändå en massa saker att ta tag i som legat på hög och bara vämtat på att "Jag gör det sen efter tentan". Så efter en ordentlig kalori och kolhydratssnål frukost, bestående av: Äggröra på två ägg, kryddat med oregano, två skivor smält ost och lite stekt skinka, är det bara att sätta igång!

Det har nog aldrig varit så lätt att gå ner i vikt måste jag nämna, 98,5 är jag nere på nu. Dock efter min systers 20 års kalas igår som både bjöd på massa bröd, äggost och dylikt har jag typ gått upp 1 kg, dock vattenvikt (hoppas jag) men med de senaste dagarnas fdramgång är jag inte så orolig ;)


Laddar upp inför sista seminariumet i solen!





Lillstrumpa får äntligen besöka systemet, sen firade vi med en kaffe! Med grädde i förstås ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0