No fucking excuses!!!

Fan asså! När man har kommit så här jävla långt (ursäkta földen av svärdomar) så kan man inte ge upp! Efter helgens svinerier med alkohol kolhydrater och kroppen full med blåmärken efter all dans och snubblanden på dansgolvet, så är det nog! Det var kul så länge det vara, men fan så jag mår idag! Jag har aldrig haft så ont i magen och varit så dålig i magen som idag! Jag är svullen och till och med mina fötter känns svulna! Jag är helt för tanken att unna sig, men haha inte till en sån här överdrift! Att man aldrig lär sig! Måste dra ner på alkoholen med, då det sänker mitt omdöme något kopiöst, och jag tycker att McDonalds klockan fyra på natten är världens bästa ide!

Nu blir det en månads rent köttande av lchf, periodisk fasta och träning! En månad! Det är ingenting! Om en måndad ska den där drömkroppen sitta där... Eller den skall vara på jävligt god väg! Jag ska lägga upp en tydlig före och efter bild! No more fucking excuses nu kör vi! En månad av uppoffringar e ingenting!

Sen har vi ju skolan också.... Tenta och redovisningar står på kö de två närmaste veckorna framöver... Jaja det är väl likabra att bara köra på och säga hejdå till det sociala livet med, för ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0