När livet kommer emellan...

img_4388 (MMS)

Ibland så kommer bara livet emellan, det är svårt och man orkar inte äta det man ska... Upp klockan fem i morse för en heldag i skolan! Hemma vid sju och nu ligger jag helt utslagen och nerburrad i sängen. Huvudvärk dessutom! Oerhört hungrig och trött köptes det en fralla i skolan och när jag kom hem blev det filmjölk med flingor! Vårat samhälle är inte riktigt gjort för oss som vill välja ett sockerfritt och kolhydratvänligt alternativ. I vårat skolcafe har vi inte ens minimellis med en påse nötter, utan bara mackor och godis. Jag hittade förresten en liten skål med 70 % choklad, det var det närmaste jag kom. Så var förberedd på att kanske ha med dig något ät vänligt, när du vet att det kanske kommer bli svårt att få tag på något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0