Dagens uppdatering!

Inga ursäkter var det! Trots att vi kom hem sent från skolan idag, satte jag och Helena på oss joggingkläder och reflexväst och gav oss ut i joggingspåret! Åå jag har aldrig varit en springare, har alltid hatat att jogga! Men jag har alltid försökt för shit va gött att kunna!
Jag kommer ihåg första gången jag sprang 5 km, det gick riktigt sakta, och jag tror till och med jag gick i backarna! Men jag hade aldrig sprungit 5 km innan och jag var så jäkla nöjd!

Målet har varit att kunna springa 5 km på 30 min, vet inte varför men just den siffran låter väldigt bra, och idag var vi inte långt ifrån! 6 km på 40 min! Det betyder ca 5 km på 33 min =) Känns väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0