woop woop

83 cm på måttbandet idag, vågen e hos mamma och pappa så det får vi vänta med några dagar. Hade tänkt försöka minska ner lite ytterligare på kolhydratintaget, just eftersom det känns som jag stått lite stilla. Det finns en ännu ett striktare sätt att äta som kallas fakir, som går ut på att försöka minska ner kolhydratintaget så mycket som möjligt. Du äter i princip bara kött, ägg och naturliga fetter såsom smör och cocosfett.
Jag hade nog inte klarat en så här strikt diet, men tanken är att försöka minska ner lite på mejeriprodukterna för att se om det ger något resultat. Och öka på intaget av snör och cocosfett... Har läst att en tesked cocosfett direkt på morgonen ska göra underverk för förbränningen :S... Du kan lägga det i kaffet också (http://lchfklubben.se/healthandscience/) ... Så ska försöka att skippa den turkiska youghurten ;)... Hmm eller... Kanske unna sig det till ett av dagens måltider.... Aja vi får se vart det hamnar =)

Dock har jag ju massa saker kvar i mitt kylskåp :P Så idag blir det till frukost kaffe med grädde och en lite grötblandning av keso, grädde och en sked turkisk youghurt... Toppad med sukrin och kanel =) Mm tomtegröt...



Har jag sagt att jag längtar utomlands?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0