Shopping is a girls best friend!

Ingen bra start på år 2012! Ingen lägenhet, varsel på jobbet, it just keeps coming! Man får väl se det som det gamla talesättet, när en dörr stängs öppnas en annan.... Fast det mesta verkar ju alltid lösa sig till slut. Livet har ett lite märkligt sätt att överraska och ställa allt till rätta...
Så tacksam för min fina familj som gör allt för att det ska funka för mig att flytta hem igen och försöker ordna det till det bästa! Mina vännen som letar lägenhet till mig. Det är kärlek. Och det är i såna här stunder man blir påmind om det.

Så vad gör man när det dyker upp små vägbulor? Jo shoppar?! Jag citerar Sofia "Det lyckoruset man får man man hittar något fint att köpa, jag förstår varför människor blir shopaholics".

En sväng på Hm blev det också för att klicka hem två bikinis, innan hysterin kommer och allt tar slut...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0