Kvällstankar

Tycker det fortfarande är lite klurigt med lchf då man är så ovan vid tanken på att äta fett. Känns ibland som att jag får i mig för mycket, men håller mig endå inom mina uppsatta ramar. Och vikten har ju gått neråt. Tror det kommer ta ett litet tag att vänja sig och att veta vad som är okej och funkar för mig. Man är ju så van vid att ska man gå ner och få den snygga kropp man alltid velat ha måste man plåga sig.
Jag gick senast idag förbi tidningstället när jag var och handlade, och fastnade för tidningen Hänt Bild, där det stod hur ett flertak kändisar ska komma iform. Det var allt från att äta barnmat, smoothiediet, och salladsdiet. Är det de enda sättet? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0