2012-02-08

Har totallt fastnat i serien Hellcats! En cheerleadingserie! Haha! Har försökt plugga Ekonomistyrning nu i tre dagar men det är ju så sjukt tråkigt! Vad gör man då för att göra det lite roligare, kanske lite mindre effektivt dock ;) Jo! Kolla på en grym serie! Jag får inte se ett nytt avsnitt förrän jag kommit igenom en del i boken!
Plus att de snygga tjejerna i serien gör en sjukt pepp att gå och träna!





Vem vill inte ha dessa magmuskler??

Mitt paket från lowcarb har äntligen kommit idag med! http://www.lowcarb.rawfoodshop.se/
Så idag har jag testat att laga Adamsbröd och wook på nudlar (nudlar utan varken kalorier eller kolhydrater)! Nuldarna kan man även använda som ersättning till pastarätter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0