Kost och veckansträning

Kl 12 serverades det en omelett med fetaost och spenat plus lite påskköttbullar! Mums! Och man höll sig mätt jättelänge! 14.00 Lite kaffe, mörk choklad och en sked jordnötssmör. 16.00 Träna rygg och mage på gymet! 19.00 Dagens andra mål, fläskfile med fetaostkräm och sparris inlindade i bacon. Vem har sagt att LCHF är tråkigt ;)



Veckans träning planeras att se ut som följande:
(Konstruerat av min goda vän Mathilda!)
Mån: 60 min pw på morgonen, rygg+mage
Tis: 60 min pw på morgonen
Ons: 60 min pw på morgonen, axlar och triceps
Tors: Baksida och rumpa
Fre: 60 min pw på morgonen
Lör: Bröst och Biceps
Sön: Framsida lår

En riktigt genomkörare av hela kroppen, då du vid träning av färre muskelgrupper under ett pass verkligen kan ge allt! Båda jag och Mathilda kände verkligen för att ge gärnet denna veckan. Dock får vi ju se hur väl detta följs av mig som har lite problem med strikta scheman för olika dagar, men det är en utgångspunkt i alla fall ;) (Pwn i morse uteblev pga det dåliga vädret, många ursäkter finns).



Nu är det inte långt kvar till sommaren babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0